måndag 13 februari 2017

Alla hjärtans dag ,

 det skulle borda firas varje dag. Vardagen rullar på med 100 i mätaren och lätt glöms de viktiga orden "älskar dig " eller  " du är viktigt för mig ". Man tar allt för givet och springer vidare i ekorrhjulet.
Vi borde nog alla stanna upp nu och då, fundera på vad som egentligen är viktigt i livet ?
Här har någon verkligen stannat upp :)


Kollade på Strömsö ( tv program) senaste vecka och där fixade de en liten bok , med rubriken "10 orsaker varför jag älskar dig " , och beslöt att kolla vad jag skulle skriva i min bok till H

H ; jag 💜 dig  för att

💜
jag aldrig behöver tvivla på din kärlek
💜
Du står ut med mig, trots alla mina miljoner fel o brister
💜
Du är min lottovinst, det bästa som hänt mig 
💜
Du finns där för mig
💜
jag alltid kan lita på dig
💜
Du är min vän
💜
Du är en super pappa / mofa
💜
Du är min fixare
💜
För att du är du , min man
💜
För att du är mitt allt

Sen går det ju inte alltid som i Strömsö och då gäller det att minnas livets stora gåta
älska
glömma
och förlåta


Lite småpyssel inför Valentine 💜



1 kommentar: