söndag 16 oktober 2016

2 år

och full med bus är vår lilla prinsessa , nr 1.2. Just var hon ett litet knyte i mammas famn och nu en liten tös , som berättade att hon varit o "soppa" =shoppa med mamma . Man skall börja i tid :)

Kexen har nr 3 lagat .

Kaka , kex och presenter hör födelsedagen till . H hade fått hedersuppdraget att fixa prinsessans gåva , en torkställning . Än en gång kan jag bara konstatera att han är så duktig  , vår mofa , min H ♡


Passade perfekt till strykbrädet . Strykjärnet har H oxå lagat tidigare .


Lite kläder måste såklart hänga på tork , 
när gåvan överlämnades  .

Tur att det är endast barnbarnen som bli äldre , inte en själv . Har dock egentligen inga problem med att vara 50 + , ganska skönt att få vara just den man är . Lite rynkor hör till och badringen runt midjan håller mig flytande . Enda jag just nu saknar är mina försvunna magmuskler , dem skulle jag behöva för att få ryggen i skick.
Jag fick oxå en gåva här i veckan , när jag skötte om gullena; 
en så härlig gåva , att ögonen fylldes med tårar ,
prinsessan sade " mumma"  ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar