söndag 4 september 2016

Veckan

som gick , bjöd inte på nåt revolutionerande. Inget mirakel tillfrisknande
med ryggen , tvärtom som en extra krydda fick jag bihåleinflammation och
luftrörskatarr. Tycker nog nu att det kunde räcka :( Men då "bäst före datumet" gått , så är detta vardag enligt en väldigt empatisk läkare.
Det var ett läkarbesök som heter duga . Hon satt och stirrade på sin dator , jag långt bakom henne och den enda gång vi hade ögonkontakt var då jag kom in / gick ut.
Tur så visste jag vad jag behövde , så det enda hon gjorde var att skriva recept och remisser. Besöket tog under 5 min och utan att röra eller se på mig. Kostnadseffektivitet är dagens melodi och hon var ett prakt exempel på detta.
Turar om att sitta/stå/halvligga och gå omkring och perkla . Blir inte så mycket gjort, men lite småpyssel . Höstens färger även i handarbeten.

Strumpor till prinsessan ♡


Nyckelringar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar