söndag 11 september 2016

My way

-vägen jag älskar under alla årstider . Ingen skillnad är det sommar eller
 vinter , så är ekalle'n lika vacker . Eken är ett majestätiskt träd , man har liksom respekt för det.


Mitt i uppförsbacken inne bland träden gömmer sig vårt fina, lilla kapell. 
Kapellet där n1 gifte sig för 6 år sedan med sin Johan och hunden Nipsu fick vara med. Iklädd i svart väst och fluga ♡ Jestas , så tiden går ! 
Tycker det var nyss , men icke.


Nipsu blivit lite grå , men fortfarande en gentleman .


Orange gillar jag inte annars , men i höstens färger kommer den till sin rätta.



Till och med mitt strumpgarn har en nyans av orange .


Nu skall jag sitta och sätta prislappar på mina hantverk , för nästa vecka är det höstjippo :) Hoppas det fina höstvädret håller i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar