söndag 10 april 2016

Uppehåll

i handarbetande under veckan som gått -inte frivilligt . En begynnande artros har under flera år gjort sig påmind med jämna mellanrum och denna gång så kraftigt , att jag faktiskt inte kunnat pyssla alls. Detta till min stora fasa - känner mig sönder , ledsen och rastlös ! Handarbete och pyssel är det jag lever för , nåt jag tänkt sysselsätta mig på heltid när jag blir stor . Legat kallsvettig vaken om nätterna och tänkt en massa dystra tankar . Ja , jag vet att detta ett litet problem och många har det värre , men just nu känns det stort för mig . Är mästare på att sörja i förväg , borde istället följa ordspråket min mommo alltid sa...
" den tiden
den sorgen "

Vi går ju i väntans tider , nr 1 väntar på sin nr 3 . Får väl kalla babyn nr 1.3 , så är det ordning och reda. Till babyn har jag som tur redan hunnit laga lite små saker.

 Nalle & tuttband


Ugglemobil till vagnen


Prinsessan behövde en vår väska ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar