söndag 24 juni 2018

Midsommaren

fyllde boet igen :) madrasserna täckte inte räcka till. Nr 2 + 4 firade midsommaraftonen här , känns så härligt att de vill komma "hem" , fast de alla nu har egna hem . 




Vi badade bastu och åt en massa gott , mao en super trevlig kväll. På kvällen innan jag somnade virvlade igen en massa tankar runt i huvudet på mig. Funderade på hur olika vi alla är och hur olika vi tänker, tex på midsommaren
en helg fylld med förväntningar / för många en vanlig dag tom jobbdag.
en dag då solen inte går ner /  nu blir det mörkare igen
 firas ute på stugan / inne i stan
tillsammans med vänner / njuta ensam
sol /regn
Allt har två sidor , men om vi ser det positiva i vardagen så känns det lättare . Det har jag nu försökt få in i skallen på mig själv , lättare sagt än gjort. Visst är vi nu allena med H , men ändå är vi omringade av alla våra kära och nära.


Mina små gullen hade tänkt ut att mumma o mofa inte behöver vara allena fast nu nr 4 flyttat . De kan komma ALLA veckoslut övernatten 💖  3 små gullen på madrassen bredvid mig , små händer som alla ryms i mina . Hur mycket kärlek kan man känna ? Fäller ett par tårar av lycka , är definitivt inte ensam .
 

Denna härligt föråldrade trädstam fungerade som vår pall idag , då vi var på picnic .
Ett perfekt avslut på midsommarhelgen.
Tack alla mina gullen , små & stora. Älskar er 💖
.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar