tisdag 11 april 2017

Påskvecka ,

ledig från jobbet, gamla sommarsemester dagar att ta ut. Måndagen gick till att bära flyttlådor , en massa lådor men ännu en hel massa opackat. Inte helt enkelt att flytta till en mindre lägenhet och ha en massa prylar. En massa minnen , en massa av allt som är en del av ditt liv! Idag trodde jag att själv flyttet skulle gå av stapeln, men nehe.. misstod mig helt tydligt . Hjälpte inte att räkna till hundra :(


Flydde ut i naturen , behövde  få känna skogens lugn och ro . Blev en tripp till Nurmijärvi och forsens vilda fart fick mig att kunna andas igen. Vågade mig tom ut på bron och ta bilder . Vattnet skummade och ljudet var bedövande,så fint.


Väl hemma igen , tog jag några tag med krattan och hittade denna lilla fina blåsippa. Så vacker och späd, berättar att våren är här .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar