fredag 3 januari 2020

2019 summa summarum

Så kan vi säga tack tack till 2019 och ett årtionde . Jösses så fort tiden går när man blir gammal , just hinner man kasta julen ut så är det midsommar o så jul igen :)
Mitt år 2019 såg ut så här, enligt de anteckningar jag gjort under årets lopp


Januari
40 år sedan vi träffades med finaste H.
( glömde det just den exakta dagen, men tanken räknas )
Köpte ny bil till mig till födisgåva , inte helt fel ☺

Februari
Gick i en grå dimma , sjuk hela månaden

Mars
Samarbetsförhandlingar på jobbet, en era slut.
Har gillat mitt jobb, men nu syns inget ljus i tunnel

April
Min nya bil anlände. Påsken hämtade solen tillbaka

Maj
Borttappad på jobbet
En ny liten gulle anmälde sin ankomst

Juni
"Huh hellettä " ( gud så hett ) , +30
Och följande lilla gulle anmälde sig

Juli
Semester & regn
Många fina utflykter tillsammans med H


Augusti
To be or not to be
Nya jobbet ??????

September
💜 Bröllop 💜
Underbart , romantiskt och vackert
Höstmarknad


Oktober
Dubrovik , än en gång härlig resa med nr 2
Baby kom till världen och kärlek vid första ögonkastet.
Babydoften det finaste som finns ( slår tom doften av ny bil ☺ )


November
It´s beginning to look a lot like christmas  🎶 🎶
julen kom smygande senare än vanligt till mig

December
Baby shower nr 3
Strömfors julmarknad
Dop
Jul




Gott Nytt År 2020 !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar