fredag 31 maj 2019

Nu går sista visan ,

om ett par timmar säger jag tack för mina år tillsammans med mina team.
Super typer jag kommer att sakna massor.
En era är förbi och nåt nytt väntar.
Nytt jobb , fast man egentligen inte ens sökt ?
Blandade , motstridiga känslor.
Berg- och dalbana.
Upp och ner !
Allt från jippii till voj nej .

I´m lost !

Sägs att då en dörr stängs ,
så öppnas en ny.
Vet inte om vågar öppna den ,
fast den är på glänt ?
Vet inte vad som väntar där ?

Kanske en blomsteräng ?
Just nu känner jag mig som en lök .
Löken som ännu finns inne i myllan
och behöver lite sol och vatten
för att våga sticka upp !



Allt har sin tid
och allt har sin mening.
Vi springer för hårt i ekorrhjulet
och därför  hinner vi inte se allt detta.
Borde vi kanske stanna upp
och njuta av livet ibland ?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar