fredag 25 januari 2019

20.1.1979 ,

dagen dĂ„ det sa "Klick" , mellan fina H och mig 💗
Huh , huh sa Mumma !
Knappast kunde vi i vÄra vildaste fantasier ens drömma om att det som började denna kalla vinterkvÀll, Still going strong 40 Är senare ?? Helt ofattbart att vi stÄtt ut med varandra sÄ lÀnge , ett halvt mÀnniskoliv . Undrar vad mina förÀldrar tÀnkte dÄ ? Knappast trodde de heller att denna tonÄrsförÀlskelse skulle leda till Àktenskap och barn :)
MĂ„ste tyvĂ€rr inse att det inte blir nĂ„n Lotto vinst i € belopp för min del  ,  har tydligen endast tur i kĂ€rlek. Men bra sĂ„ !
NÄt som Àr hÄllbart i denna turbulenta vÀrld , dÀr det kÀnns att inget Àr bestÄende.
En klippa att ty sig till nÀr det stormar runt omkring mig .
En man vars kĂ€rlek jag aldrig har behövt ifrĂ„gasĂ€tta  , en man som stĂ€ller upp för mig i ur och skur.
Lyckliga jag 💗
Ett par dagar senare  , den 23 hade jag födelsedag och dĂ„ fick jag för första gĂ„ngen en tulpan bukett av H . En tradition som fortsĂ€tter , tror inte att han glömt det en enda gĂ„ng att hĂ€mta mig blommor :)
De finaste jag fÄtt av honom Àr vÄra fyra barn , mina guldklimpar och lycka i livet.
Nr 3 blev fÀrdig sjuksköterska och henne firade vi senaste veckoslut. Hon hade igen fixat allt möjligt gott att bjuda pÄ, tex dessa underbara kakor.

 


Jag virkade en Tilda docka till henne , sjuksköterska :)




Prövade Àven pÄ att fixa litet kring temat bröllop , ett brudpar av en bykpinne .




Hoppas att nr 3 & hennes fina K kan fira 40 Ă„r tillsammans 💗








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar