måndag 5 oktober 2015

Hilda-Tilda

Vår prinsessa fyller 1 år om några dagar och redan i somras började jag fixa på hennes gåva. Tilda böckerna hör till mina favoriter, men tyvärr så är det där med att sy inte min starka sida. Min symaskin gillar inte mig! Blev jätte lycklig då jag surfade i bloggvärlden ocb hittade på Camillas livstil detta Tilda mönster . Virkad Tilda, vilken lycka!
Att virka en Tilda tar tid, men är roligt. Man kan hitta på helt vad som helst, låta drömmar och inspirationen mötas i en härlig röra. Just nåt för mig, detta kunde jag hålla på med på heltid.
Får jag presentera Hilda-Tilda

Passar inte riktigt att leka med, så kanske julgubben hämtar en annan docka, en Molla-Maja.

2 kommentarer:

  1. Neeej, vad skoj att hitta dig här! :) Vad roligt att du börjat blogga!!! Kram!

    SvaraRadera