tisdag 15 september 2015

Förkortningen

OOTD stöter man på överallt, i tidningar, i bloggar, instagram .....
Dagens outfit! Men vad katten skall man göra då dessa bokstäver gör en galen varje morgon? Mao hittar inget att klä på sig !! Tidigare var det från nr 4: s rum det hördes svordomar, men nu har det smittat av sig :) Hittar abslout inget som jag vill sätta på mig, allt känns fel. OMG ( bra med ungar som håller en uppdaterad med alla förkortningar) om man råkar sätta"fel" kläder på sig, hela dagen är förstörd.
En aning svårare blir detta iom att jag inte ens vet vad jag vill? Surffade på en massa sidor, men hittade inget som det stod mitt namn på. Antar att det i morgon igen blir jeansen och vit skjorta som gäller. Usch vad det låter tråkigt!

Dessa filurer har det skönt, inga problem med OOTD. Ylletröja kanske till vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar