lördag 23 januari 2016

Hipp hurra

på födelsedagen, 1 år äldre igen!
Dagen började med en härlig buffet frukost a la dotter nr 3. Nybakade croissanter och semlor, ägg, ostar och allt möjligt gott. Vilken ljuvlig start på dagen :)
För exakt 37 år sedan fick jag för första gången en tulpan bukett av H och även idag fanns det ett jättefång av tulpaner. En färgkavallkad jag älskar, nästan lika mycket som honom♡


Nr 3 hade även bakat en kakat, en spetsdröm. Hon är så duktig.


För x-antal års sedan då jag föddes lär det ha varit lika svinkallt som denna vecka. Gillar vintern, men -10 räcker bra och lagom med snö är bra. Kylan har dock varit en bra orsak att sitta och handarbeta. 


Vantar & strumpor, beställningsarbeten :)

Hundarna var lyckliga då vi äntligen kom ut på promenad igen. Snön yrde omkring dem , då de snusade på alla goda dofter. Även jag njöt av allt det vackra runt om mig.





4 kommentarer: